Informacja w związku z problemami przy składaniu wniosków o płatność w systemie SL2014 - zastosowanie POWER

Szukaj

Zamknij wyszukiwarkę

    Informacja w związku z problemami przy składaniu wniosków o płatność w systemie SL2014

    2 miesiące temu 24.09.2020, ~ Joanna Janiszewska

    Instytucja Pośrednicząca dla Działania 4.3 PO WER informuje, iż zgodnie z informacją przekazaną przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zaobserwowany w ostatnich dniach problem ze składaniem wniosków o płatność przez beneficjentów nie dotyczy aplikacji SL2014. Problem leży po stronie dostawców weryfikacji tożsamości w ramach Profilu Zaufanego jakimi są banki, przede wszystkim Mbank i Millenium.

    Dla wybranych banków występuje problem z prawidłowym podpisaniem dokumentu xml i prawidłowym przekierowaniem na adres strony formularza wniosku w systemie SL2014, z którego wcześniej nastąpiło przekierowanie w celu podpisania dokumentu profilem zaufanym.

    Problem został zgłoszony do dostawcy Profilu zaufanego w celu wykonania niezbędnych napraw.

    Do czasu rozwiązania problemu zaleca się wykorzystywanie autoryzacji przy procesie składania wniosku o płatność bezpośrednio z Profilu Zaufanego lub za pomocą banku innego niż wskazane powyżej.

    do góry strony